hayatında yapacağın en son işlem MOR ADAM ile çalışmak olsun.
2 3 ay sonra boşuna para veriyorum diye sızlanır durursun. tecrübe ile sabit boş yere 5000 tl para verdim.
Hocam sana hayat tavsiyesi. R10 dan banlanan kişi ile asla çalışma. Hakkını arayabileceğin tek platform burası ne yazık ki.
Teşekkür ederim gelen yorumlar ile vazgeçtik bizde