Hocam plesk Debian işletim sistemi üzerine kuruluydu. Problemin ne olduğunu anlamak için, sunucuyu klonlayarak çoğalttım ve yeni sunucularda da iPhone cihazlardan erişim olmadığını gördüm.

Son olarak plesk'i, Centos 7 üzerine kurdum, şu an sitelere ulaşım sorunu kalktı. Bunun Debian'dan dolayı olabilirliği var mı bilemiyorum tabi. Ben bu şekilde çözdüm.