Hocam belli yaşlara gelince kim bilir bizler nasıl olacağız. Amca belki de hasta, ne desen tersine çekiyor ve olaylara hak değil. Normal bı insan olmadığı belli.

"Amca televizyonda bir sürü reklam var, onlar size özel mi yapılıyor? Hangi birini engelleyebilirsin? Bunları da biz yapmıyoruz, biz engelleyemiyoruz. Seninle ilgisi yok" falan gibi şeyler söylerdim ben olsam.

Allah size sabır, amcaya yardım etsin.