Suç bunlarda değil haber sitelerinin altında boy boy bunun reklamını verenlerde. 6 ay önce gördüm reklamı adamlar alenen faiz veriyoruz diye site açmışlar trump towersda ofis tutmuşlar çağrı merkezi açmışlar.
Sistem 3 kere el değiştirmiş parayı vuran kaçmış vuran kaçmış.
Bu zamana kadar devlet nerdeydi?
Sitede açıkca paranıza faiz veriyoruz yazarlarken devlet neredeydi?
Bıraksınlar bu işleri tamam bu yatıranlar salakta, bu kadar aleni şekilde ponzi kuran adama kaçmak için 6 ay 12 ay imkan verdiler.
Büyük gazetlerin tümünde reklamları vardı hemde faiz reklamı.
Bu ülkede adam d0landıracaksın gerçekten. Ben kimseyi d0landırmadığım halde bir sürü iftira ile karşılaştım en azından gerçekten yapsaydım milyonları götürürdüm bari.