kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahah Peki memnun muydunuz, şarjı nasıl gidiyordu, ses kalitesi vs.
Orjianel'den Farkı Yok Desem Orjinal Kullanmadım Bilmiyorum, Kişisel Görüşüm Bayağı İyiydi Diyebilirim Bana Göre