macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Ben Hayatım Boyunca Şansızlık İçinde Yaşayan Adamım, Kanalizasyon Kapağının Yanında Küçük Delikler Olur Yürürken Tek'i İçine Düştü
Ahahah Peki memnun muydunuz, şarjı nasıl gidiyordu, ses kalitesi vs.