osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucuza satıyorsunuz hocam bence teklifleri bekleyin 2014 hesabı 150 ye verilir mi Hala alıyorlar mı bilmem ama etiketleyeyim @SiyahLim; @Simplix;
Değerini bilmiyorum hocam

Satıldı.