Hocam her iş tutar facebook varken intagram, tiktok v.b uygulamalar geldi sonuç ortada. Sms alternatif geleceği aklımıza gelmedi whatsap çıktı kimse sms atmıyor yarın başka bir uygulama veya site çıkar sahibinden hikaye olur. Herşey para gibi görülseydi apple, facebook ortaya çıkmaz sadece parası olan site yapardı.