schimmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerde belki acun alır
neden olmasın
fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bak paranı boşa harcıyon domain önemi yok. Ben ilk bu internet sektörüne girdiğimde domain ala ala kendimi batırdım 😂kimse almıyor en eski konularıma gir tonlarca domain satış konularım var hiç biri satılmadı zaten aldığım fiyata zar zor sattım bazılarını diğerleri hepsi yılı geldiğinde yenilemedim 😂 projesiz aldığın her domain elinde patlar alacağı takımda kim takımı ne yapsın ki ? Yani ben domaini senden aldım proje yaptım takım geldi telif attı yine patladı. Hadi geç onu telifi falan domaini satışa çıkar 20 tl den açık artırmaya koy yine 25 tlye biri teklif eder satılmaz 😊 hocam senin iyiliğin için domaine yatırım yapma 😊 bu domainler yerine bir blog sitesi açıp o domaine yatıracağına makale alırdın 😂 sonra siteyi biraz hitlenince satabilme olasılığın olurdu
haklısınız domain gördüğüm zaman alasım geliyor daha dikkatli seçeceğim satmayı düşünmedim aslında ama satılacağını düşünüyorum