Merhaba Herkese İyi Formlar Dilerim

Nasıl Yapacağımı Bilemedim o Yüzden Konu Açayım dedim Yanlış Yerede Açtıysam Özür Dilerim İlk Defa Konu Açıyorum Maruz Görün

Hesabımı 3 Ay Falan Oldu Açtım Yeni Öğrenmiştim O Zaman r10 'u Deneme Amaçlı Açmıştım Daha 16 Ma 4 Ay Önce Girdim Fakat Açtığım Gün 3 Ay Tatile Aldım Kullanmak İstemedim 1 - 2 hafta önce geri açıldı hesabım 3 ay bitti fakat hesabımı kökten sildirmek istiyorum kullanmadığım için bilgilerimin durmasını istemiyorum daha kimseye pm vb hiçbirşey atmadım 1 - 2 kişiye böyle yorumlarda yardımcı olmuştum o kadar .

şuan herhangi bir ticaret vb yapmadığım için kullanmak istemiyorum yetkili abilerim ablalarım ilgilenirse sevinirim . bu arada güvenmeyen kişiler falan olur neden siliyorsun falan filan bazen okuyorum forumda dolandırıcılar yapıyormuş genellikle hesabımı yetkiyi kişiler inceleye bilir ip adresimi kiminle ne konuştuğumu vb @Coşkun Çetin; Hocama Dimdirek Şifresinide Vere Bilirim Güven Açısından Hesabımı incelemesi İçin .

Yanlış bişey yazdıysam veya yanlış biryere açtıysam zamanınızı çaldıysam tekrardan meruz görün İYİ FORMLAR DİLERİM R10