Verdiğin paranın kat ve kat üstünü alman için belirli bir zararın olması lazım hocam. Sen 150TL reklam almak için konuşurken karşı tarafın sana belirbli bir gelir beyan etmesi lazım. Sen bu geliri elde edemezsen tazminat alabilirsin. Ancak sadece reklam için anlaştıysan ve karşı taraf gelir tarzı açıklama yapmadıysa bişey alamazsın.
Dava etsende tahminimce birşey çıkmaz. Ama tabii kide etmelisin. Baş ağrısı bile insana sıkıntı yaratır