bonus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 25tl için mahkemeye vermiş birisiyim peşini bırakmayın derim.
Merak ettim sonrasınde ne oldu? Verdiğiniz paranın kat be kat üstüne alabildiniz mi? Yoksa avukat ücreti vs derken başabaş mı bitti dava?