Hocam 1 ve 3ü cok detaylı bilmiyorum fakat 2 için şöyle cevap verebilirim.
Güneş gözlüğü göze gelen UV ışınlarına karşı koruma sağlar. Replika ürünlerde çerçeve kalitesizliğini vs geçtim kullanılan camlar tamamen görsel odaklı olduğu için gözünüzü korumak yerine tam tersi zarar vermesi bile yüksek ihtimal dahilinde oluyor. ışın zararının dışında kullanılan camlar gözünüzü fazlasıyla yorarak bozulmalara yol açıyor.
Hocam RayBan gözlüklerle ilgili bilgim yok. Ama Atasun Optik garanti konusunda sorun çıkarmıyor gözlüğüm kırılmıştı normalda suçu bana da atabilirlerdi ama bana yeni gözlük seçtirttiler oradan galiba üretimi yoktu benim eski gözlüğün. Garantisi de devam ediyordu öyle olunca hiç sorun yaşamadım.
şöyle bir şey var;
- Degrade: Yok
- Polarize: Yok
- Ayna: Yok
orijinal raybanda polarize yok diyor bunun bir önemi var mı ? daha ucuz gözlüklerde bile polarize var yazıyor