Uzun vadeli anlaştığım kişiler. Bir konu da haklısınız, bana özel bir iş değil tabii ki..
Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim.
Herkes ekmeğini yer.
Size Özel dünyanın en önemli işini yapmıyorsunuz sonuçta.
Kaldı ki müşteriler Size geliyor kötü yanı devamlılığı olmayan bir kereye mahsus bir iş olsa gerek.
O nedenle işi bilmeyen güvendiğiniz insanı yanınıza alın ve yolunuza devam edin.
Muhtemelen öğrenilmeyecek bir iş değildir.
Başarılar