AykutAvsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün tavuk alırken denk geldim.
Yemeklik diye ifade edilen bir kemik türü var. Kemikten ziyade et kısmı da fazla. 3-4 kilogramı toplam 10 TL tuttu adam yanımda aldı köpekler ve kediler için.
Normal mamalara göre oldukça uyguna geliyor. Araştırmanızı öneririm.
Evet daha bugün öyle aldım biraz, zaman zaman alıyorum fakat fazlası zarar olduğundan dolayı sürekli de vermek istemediğimiz için beslemeyi mama ile yapıyoruz