Bugün tavuk alırken denk geldim.
Yemeklik diye ifade edilen bir kemik türü var. Kemikten ziyade et kısmı da fazla. 3-4 kilogramı toplam 10 TL tuttu adam yanımda aldı köpekler ve kediler için.
Normal mamalara göre oldukça uyguna geliyor ve lezzet olarak eminim çok daha üstündedir. Araştırmanızı öneririm.