zaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, 1 haftadır siteme saldırı var. Layer 7 saldırısıymış. Sunucu kitleniyor.

Cloudflare geçirdim. Biraz hafifledi ama bazen yine kitliyor. PRO sürümünü almalı mıyım? Fark eder mi?

Saldırı yurtdışından geliyor. Yurtdışı ip bloklasam google etkilenir mi?

Ne yapmalıyım. İlk kez başıma geliyor.

Bir kelimede yükseldik diye düşürmeye çalışıyorlar...
Paranızı boşa harcamayın ve lütfen benim özel mesajıma olumlu olarak geri dönüş yapın

Size garanti veriyorum bu saldırı sizin için artık sorun olmayacak.

Test hizmetimiz var.

Özel mesaj atıyorum.