Merhabalar, 1 haftadır siteme saldırı var. Layer 7 saldırısıymış. Sunucu kitleniyor.
Cloudflare geçirdim. Biraz hafifledi ama bazen yine kitliyor. PRO sürümünü almalı mıyım? Fark eder mi?
Saldırı yurtdışından geliyor. Yurtdışı ip bloklasam google etkilenir mi?
Ne yapmalıyım. İlk kez başıma geliyor.
Bir kelimede yükseldik diye düşürmeye çalışıyorlar...
Özelden yazın, SEO kaybı yaşatmadan sorunu çözelim