Arkadaşlar 2 bin lira para ile anlık al sat yapıyorum. Her gün 100 ile 200 lira arasında bir kazancım oluyor. İş yerinde sürekli bilgisayar başında olduğum için anlık al sat yapıyorum.
Edit: eğitim soran arkadaşlar birazdan işten çıkacağım. Kimseye para kaptırmanıza gerek yok. Ücretsiz olarak nasıl yaptığımı anlatırım. 2000 lira ile pazartesinden bu yana 800 lira topladım ki. Çarşamba günü hiç al sat yapmadım.
hangi banka dan işlem yapıyorsunuz?