Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 e alayım yarın
Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1000 lira gibi eder, sırf ekran kartı fiyatları uçtuğu için. Yoksa ekran kartınız 250-300 liraya gidiyordu şu an 600-700 bandına çıkmış.
Naptınız fiyatı hocam GT 710 lu kasayi 1900 a koymuşlar şimdi gördüm