Ücretinin 40 TL olması bana çok abartı geldi açıkcası. Kimlik bilgileri, sabıka kaydı falan veriliyor, özellikle bu dönemde pek güvenilir gelmedi...
Firma hangi firmaysa söyle, bir bakayım hocam; ben internetten dolduruyordum bir ara, akrabalarımdan da puanla çalışan anket firmalarından birini kullanıyordu cihazı bile vardı hatta.