yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli yapanların çoğu sitelerden dolduruyor, evinden yapanlar da puan tabanlı yapıyordu genelde ama nakit veren birkaç firma da var.
Ücretinin 40 TL olması bana çok abartı geldi açıkcası. Kimlik bilgileri, sabıka kaydı falan veriliyor, özellikle bu dönemde pek güvenilir gelmedi...