Merhaba değerli hocalarım.
Vodafone. 8 mb 76₺ küsür para ödüyoruz aylık. Ve aldığımız hız max 4-5
Hangi firmaya geçebiliriz, fikri olan var mı?
Yüksek hız, az para ödemek istiyorum.
*Modemim evin içinde bile çekmiyor*
Modem veren bir firma var ise buyrun yazın. Teşekkürler
Hocam bende sizin gibi vodafonedaydım ben Türknete geçiş yaptım ve şuan çok memnunum ayrıca 75 mb hız alıyorum 95 tl ödüyorum. Alt yapınız kaç mb hız alıyor baktınız mı ?