Merhaba değerli hocalarım.
Vodafone. 8 mb 76₺ küsür para ödüyoruz aylık. Ve aldığımız hız max 4-5
Hangi firmaya geçebiliriz, fikri olan var mı?
Yüksek hız, az para ödemek istiyorum.
*Modemim evin içinde bile çekmiyor*
Modem veren bir firma var ise buyrun yazın. Teşekkürler