Biraz kendi fikrimden bahsedeyim batı tarafında artık mağaza bolluğumudur yoksa insan tipi mi farklı bilmem ama belli başlı yerlerden alıyorlar ama doğu bölgesinde fiyat ucuzluğu ve güzelliğe bakarak alıyorlar yani hem ucuz hem güzel model istiyorlar.
R10.net sitesinde instagram bölümüne bakarsanız orada reklam ücretleri ve sayfalar mevcut bir göz gezdirin derim.
+Bu arada bana da kalırsa doğu bölgesine reklam çıkmak daha mantıklı olabilir tabi
Teşekkür ederim düşünceleriniz için hocam dediğim gibi ucuz da var pahalı da birde tiktok reklamı düşünüyorum

orda da 100 tıklamaya 15 lira gibi bir maliyetim var %1 dönüşüm de yakalarım zannediyorum ama ilk reklamlar canımı sıkmadı desem yalan olur, görüşleriniz için çok teşekkür ederim hocam