Biraz kendi fikrimden bahsedeyim batı tarafında artık mağaza bolluğumudur yoksa insan tipi mi farklı bilmem ama belli başlı yerlerden alıyorlar ama doğu bölgesinde fiyat ucuzluğu ve güzelliğe bakarak alıyorlar yani hem ucuz hem güzel model istiyorlar.
R10.net sitesinde instagram bölümüne bakarsanız orada reklam ücretleri ve sayfalar mevcut bir göz gezdirin derim.
+Bu arada bana da kalırsa doğu bölgesine reklam çıkmak daha mantıklı olabilir tabi