Bu tarz bir durum şube önünde gerçekleşmesi zor, dışarıda sıra bekleyen insanlar vardı.
Bendeki durum direk atmlerin bozukluğu.
Paranın bir kısmı yattı, uğraştırıcı ve üzücü bir durum.
Her işlemi ATM'den yapabilirsiniz diyen ve parayı yutan bankaya nasıl güveneceğiz?
:/ , umarım paranızı alırsanız