2016 yılında ziraat ATMsinde aynı olay başıma geldi. Ben sıkıştı sandım, müşteri hizmetlerini aradım bana 3 gün sonra atm sayılacak eğer sayımda fazla çıkarsa para hesabınıza yatırılır demişti. Gittiğim atm şubeden bağımsız lokasyonda duran bir atmde oldu olay. Her neyse 3 gün sonra telefonuma bir mesaj geldi ve talebimin olumsuz sonuçlandığı, sayımda herhangi bir paraya rastlanılmadığı bilgisi geldi. Şubeye gittim, durumu anlattım. Kamera kayıtlarını bana göstermediler fakat şüpheli bir işlem olduğu söylendi. Savcılığa suç duyurusunda bulundum ve kamera görüntülerinden olay açığa kavuştu. Ben para çekmeden hemen önce para haznesine aparat takılmış, ben parayı çekerken para sıkışma hatası vermiş. Ben ATMden ayrıldıktan sonra adam aparatı da parayı da alıp gitmiş. Kamera görüntülerinde şapka takmış ve eliyle yüzünü kapatmış dolayısıyla yapan teşhis edilemedi. Lakin banka paramı 1 sene kavga, dövüş, şikayet sonrasında hesabıma yatırdı.
sizde paranın bir kısmı hesaba yatmış sanırım, nasıl bir olay döndü bilemiyorum lakin umarım böyle olmamıştır.