FHKarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikirim ve zikirim pek hoş gelmedi bana çünkü fikrim ve zikrim diye yazılıyor ama diğerleri hoş
Evet hocam haklısınız ses olaylarına aykırı ancak boştayken almamak olmazdı