Konu
Kullanıcı adı değerlendirme
27-05-2021, 17:41:44
#7
ynsemrekrdg
FHKarakas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fikirim ve zikirim pek hoş gelmedi bana çünkü fikrim ve zikrim diye yazılıyor ama diğerleri hoş
Evet hocam haklısınız ses olaylarına aykırı ancak boştayken almamak olmazdı