furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal forum yazılımlarına göre kurulumu biraz zor görünüyor.
Bazı forum yazılımlarına göre demek daha doğru bir tanım olabilir. Discourse, NodeBB gibi yazılımlarda Flarum gibi kurulumda SSH ile yapılır. Ama Flarum'u SSH üzerinden kurup, uzantıları yükleyip, paylaşımlı hostinglerde çalışmasını sağlayabiliyoruz. https://www.r10.net/flarum/ buradaki diğer konularıma göz atabilirsiniz.