Herkese merhaba..Bir web sitem var. Mail ayarları dahil olmak uzere (Maillerimi Mx.Kaydi ile gmailden aliyorum) web sitemin tam yedegini alabilirmiyim. Baska firmaya tasiyacagim. Cpanelden baktigimda Giris dizini uzak ftp sunucusu gibi ayarlar var. Hangisini secmeliyim acaba?