25 mayısta uzlaşmaya gittim,
İlgili memur beni uzlaşma heyeti yerine direkt müdürün yanına götürdü,
Müdür teklif edilen miktarın cezadan %80 indirim den ibaret olduğunu söyledi
Ana vergi borçlarında hiç bir şey yapamayız dedi.
Ana vergi borcuna ggv yi de ilave etmişler bu garip..
Neyse ben çıkacak olan aftan bahsettim
Şuan sunulan teklifin komik olduğunu hiç bir anlamının olmadığını bunun uzlaşmadan ziyade standart bir indirimin herkese dayatılması olduğunu söyledim.
Pekde ilgilenmedi ister kabul et ister etme havasındaydı.
Affın kapsamının belirsiz olduğu beni kapsamayabileceğini falan söyledi.
Bende dava dahi açsam şuan ki duruma göre çok daha avantajlı olacağım aşikar dediö ve uzlaşmayı reddettim. Ulaşma olmadı tutanağı tutuldu.
Dava için avukata cuma günü vekalet verip yasal süreci başlatacağız
Muhtemelen 1-2 aya af çıktığında davadan vazgeçip aftan istifade edeceğim.