cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokak arası olsa gerek. Sağdan gelen aracın yol üstünlüğü olduğunu 67.000 tl sigorta parası ödeyerek öğrendim. Kontrolsüz kavşakta sağdan gelene yol vermelisin.
Bende tam senin konuyuda örnek verecektim..

geçiş önceliği her zaman sağdakinindir arkadaşlar, sağda dur işareti olsa bile, tali yol olsa bile kaza yaparsanız sağdakini haklı bulurlar. Başınıza iş almayın, bırakın sağdakiler geçip gitsin. Sağdakinin haksız olması için tek şart kırmızı ışıkta geçmesidir.