merhabalar. çok uzun anlatmaycağım. ancak kısa bir bilgi vermek amacıyla belirtmek isterim. eğer böyle bir yazılım arıyorsanız nasıl bir duygusal durumda oldugumu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur.
casus telefon yazılımı kullanan var mıdır tecrübeleri nelerdir. tavsiye ettiğiniz bir kuruluş var mıdır. evet biliyorum mahkemede delil olarak kullanılmıyor ama benım ıcın onemlı olan o değil. lütfen konu harici yorum yapılmasın. bu durumda olmak kolay değil .