faiz oranı yüksek. bankadan kasa kiralayın, içine de ödeme listesi yapın. her ay kasanızı açıp içine ödeme listesinden bir satır ödeme yapın. bu durum sizi bankaya borçlu hissettirecek. yıl sonunda paraya dokunmak yok. ikinci yılda peşinat birikir ve inşaat halinde evleri gezersiniz senetle ev satanlar oluyor. borçlanmanız devam eder. 100 k parayı 140 olarak geri vermek çok mantıklı değil şu zamanda.