Vergi kaydı var ama, levha yok sadece mükellefiyet yazısı mevcut fakat sorgulandığında çıkıyor.
Sorun yaşayacağınızı zannetmiyorum. Zaten vergi levhasının amacı vergi mükellefiyetiniz olduğunu kanıtlamaktır. Siz yurtdışı ticareti sebebiyle vergi ödemektesiniz. Yani vergi mükellefisiniz. NetGSM'in sorun yaratacağını zannetmiyorum.