Elde para tutamıyorum borclansam iyi birikim yaparım aldığım evde 3 yıl sonra 140 bin olur diyorsan çek yoksa alıp o parayı da yiyeceksen git bi su iç yüzünü yıka başka birşeye odaklan 😂😂