Eşimin yeğenleri de yeni mezun (att vs.) hepsi İstanbul da rahatlıkla iş buldu. Genel olarak sorun nerde acaba?
İş verenler asgari ücret veya dahada az ücretler vererek, sigorta yatırmayarak, fazla mesai saatleri için ücret vermeyerek, mobbing uygulayarak işe alım yapıyor ve birde üstüne bunun minnetini ediyor. Haliyle özellikle sağlık sektörü başta olmak üzere neredeyse tüm sektörlerde kamuya yönelme oluyor, kamuda işe giremeyen kişiler ya branşı dışında çalışıyor yada bu ağır şartları kabul etmek zorunda kalıyor. Bunlar yeteri kadar sorun teşkil ediyordur sanırım