Bu yollardan herkes geçiyor, neden küçümsüyorsunuz fırında çalışmayı anlamadım. Tam olarak ne bekliyordunuz yani mezun olur olmaz özel hastaneler peşinizden mi koşacaktı?

Ya da şöyle anlatayım; şu an çok iyi yerlerde olan insanlar, mezun olur olmaz o pozisyonlara mı geldiler?