3D ile yapılan işlemler de iade olmuyor diye biliyorum. Şansınızı deneyin yine de. Bankayı arayın bazısı direk telefon dan işleme alıyor bazıları form doldurtarak vs. karşı tarafa ulaşamadığınızı belirtin işleme alırlar. Durum sonuçlanana kadar bankaya göre değişir para iadesi yapıla biliyor ve sonuca göre para iadesi o zaman gerçekleşiyor. eğer olumsuz olur ise faizle beraber borç yansıtılıyor olumlu olur ise zaten sorun yok