Kavşak falan yok mahalle arası bir yol. Kişinin geldiği yol daha az kullanılan bir yol. Eskiden karakol vardı kaldırılınca alan açılı o yola.
İşte Bursa belediyesinin lütfu
İşte birde öküz gibi geldiğinden kavga çıkacaktı
Sokak arası olsa gerek. Sağdan gelen aracın yol üstünlüğü olduğunu 67.000 tl sigorta parası ödeyerek öğrendim. Kontrolsüz kavşakta sağdan gelene yol vermelisin.