Merhabalar, Tiktak ile araba kiralayacağım fakat bir sorum var.

1- Kullandığımız kadarını mı ödüyoruz sadece yoksa kiralarkan kredi kartından belli bir tutar çekiyor mu? Provizyon meselesi vs.