Merhaba arkadaşlar. İlk defa almanya adsense açtım. Ödeme limitine yaklaştı. Ödemeyi nasıl, ne şekilde alabilirim ? Bilen varsa bilgilendirebilir mi lütfen.
Daha önce payonner vardı. A
lmanya iban kabul et
miyor artık. Tanıdığın vasıtasıyla paranın yatacağı bir almanya iban numarası bulmalısın.