Modem değiştirdik, her şeyi sıfırladık. Bilişimcilere de danıştık ama ses çıkmıyor hiçbirinden. Diski vs çöpe at diyen var ama nafile işlemiyor. Lanet gibi bir şey oldu artık. Evde küçük birisi yok, komşum tek başına yaşıyor. Kendi telefonundan not defterine cevap vermiş komşum, erkeksen karşıma çık diye. Sen beni hiçbir zaman göremeyeceksin gibi şeyler yazmaya başlamış. Bugün 2. el bir bilgisayar alacağız onu da o modeme bağlayıp test edeceğiz bakalım ne olacak.