demircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler bir göz atayım ancak o yol sokak olarak geçiyor olabilir bir inceliyim
Sokak olması durumu değiştirmez, 18 yaşımda "Sokağı, caddeyi sen mi? Belirliyorsun!" Diye bir cümle duydum, trafik polisinden. Yolun; Tali, anayol yada denkliği devlet tarafından belirlenir. Bazen çok geniş bir yola çıkan ve bize göre küçük görünen bir yol anayol olabilir. Eğer yol ver yada dur işareti yoksa kesişme noktasında o zaman o yol denk yol olur ve sağı boş kuralı işler