Az kullanılan yolsa siz haklısınız hocam şekilden yola çıkarak demiştim sizin geldiğiniz yol tek yön gibi çizilmiş anlamıştım da
Resim ekledim. İşin komik tarafı işlek taraf sk olarak geçerken diğer yol cd geçiyor. Ben en iyisi bi tabela için belediyeye mail atıyım 😂