Yok hocam sarı yol az kullanılan bir yol sokaklara dağılıyor. Benim girdiğim yol cadde (tabi o da daracık eski bir mahalle)
Adamada kızamıyorum bir tabela yok o yolun sonunda dur vs
Az kullanılan yolsa siz haklısınız hocam şekilden yola çıkarak demiştim sizin geldiğiniz yol tek yön gibi çizilmiş anlamıştım da
Net bi bilgim yok bana fazla bakmayın hocam