laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarı haklı gibi geldi bana onun bulunduğu yol daha öncelikli diye biliyorum yanlış da olabilir
Yok hocam sarı yol az kullanılan bir yol sokaklara dağılıyor. Benim girdiğim yol cadde (tabi o da daracık eski bir mahalle)


Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangisi ana yol ise gecis hakki onun. Tali yoldakinin beklemesi gerek. yol ismine bakin cadde geciyosa yol hakki sizin, ikiside sokak ise kontrollu gecis saglanmasi gerek ki bu durumda yandan vuran suclu olur. vs vs
Adamada kızamıyorum bir tabela yok o yolun sonunda dur vs