DoraServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Hocam,

The number of used connections is 1% of the configured maximum. Kullanılan bağlantı sayısı maksimum konfigure edilmişin %1'idir.
You are using less than 10% of your configured max_connections. max_connections ayarının %10'undan daha azını kullanıyorsuunz.

Hocam, ben demiyorum ama mysqltuner diyor . Dilerseniz düşürün, yalnız düşürdüğünüzde yazılım tarafını kontrol edin too many connections hatası vermesin.
daha da düşürüyorum bu sefer çok düşük diyor arttırınca da fazla diyor çözemedim, cpunun yükselmesinde rol oynar mı sizce bu değer ?