Mrb bir bina yapılırken arsa mt hesaplanıp yapılır binaya alt katta şu veya sığınak gibi yerler zorunlu olur bunu yapan mutahit o alanı binaya zorunlu yasalar gereği bırakmak zorunda yarın Birgül biri alıp kullanım alanı ederse mutahit para alsa bile almadım diyecek mahkemelik durum olursa eski haline alınır verdiği para çöp olur ayrıca o bırakılan alan binaya ait herkes hak sahibidir ne yönetici ne mutahit burayı kendi şahsi mali gibi kullanamaz veya satamaz kesinlikle bulaşmasın